مشاهدة قناه Zee Aflam بث مباشر اون لاين من دون انقطاع

هناك 27 تعليقًا

تعريف قناه Zee Aflam

قناه Zee Aflam هي قناه أول قناه في العالم العربي التي تبث أفلام هندية مترجمة الى العربية , تستطيع ان تشاهد البث المباشر لقناه Zee Aflam من هذا الموضوع بكل سهولة وشفافية ومن دون اي برنامج إذاعات او اي شي اخر .

صورة قناه Zee Aflam

Zee Aflam , channel live
زي أفلام

مشاهدة قناه Zee Aflam أون لاين


______________

هناك 27 تعليقًا:

  1. ياريت كل افلام شاروخان اللي مش بتنزل على زي افلام
    تنزل وفي اقرب وقت

    ردحذف
  2. انا مش اشد المعجبين بالملك شاروخان
    ولو في لقب احسن ليه من كده يستحقه
    انا مش بتفرج على اي فيلم غيرليه
    بس ياريت تعرضوا كل الافلام اللي متعرضتش من سنين

    ردحذف
  3. انا من عشاق النجم شاهد كابور

    ردحذف
    الردود
    1. وأنا معجب ببريانكا شوبرا الجذابة

      حذف
  4. انا بحب كارينا كابور واسمي عبدالله

    ردحذف
  5. انا بحب فناة زي افلام واسمي شاهد كابور

    ردحذف
  6. ana la ohibo aflam lmodablaja b laarabia

    ردحذف
  7. قناة زي افلام هيا الافظل ولاكن





    ردحذف
  8. انا بمووووووووووووووووت في الممثلين الهنود وبالاخص انيل كاااابور وشاهد كاابور وسلمان خان وارجو ان تعرضوا افلاااااامهم

    ردحذف
  9. أفلام‏ ‏شاروخان

    ردحذف
  10. هــاى أنا إسمى زيــاد أحب قناة زى أفلام وأحب جميع الممثيلن الهنود منهم شاروخان وسلمان خان وشاهد كابور وأنيل كابور وكارينا كابور وأمتشاب باتشن وعائلت خان وكابور جميعاُ وأرجو عرض أفلام هؤلاء الممثلين وممثلين أخرين

    ردحذف
  11. لم اراه بعد ولاكن اتمنا ان يكون حلو

    ردحذف
  12. في افلا هندية حلوة وفي مو حلوة صح ولا مش صح

    ردحذف
  13. اني اسمي مهدي افلام زي افلام رووووووووعة

    ردحذف
  14. احب كاترينا كيف بفلم دهووم

    ردحذف
  15. i like salman khan

    ردحذف
  16. momkin a3rif maw3id taw9it mossalssal forssa taniya

    ردحذف
  17. انا من المعجبين بالافلام الهندية ياريت تنزلونا افلام

    ردحذف
  18. انا من المعجبين بالافلام الهندية اود اتابع كل التفاصيل

    ردحذف
  19. افلام شاااااااااااااااااروخان كتيرة اواي وزي افلام بتعرض افلام قليلة ليه اوااااااااااي اتمني ان هم يعرضوا جميع افلامه

    ردحذف
  20. انا معجب بشاهيد كابور و امريتا راو و كاجول و اجيه ديفكان بس مش معجب بكارينا كابور سيف علي خان

    ردحذف
  21. ممكن ترجمة فيلمVaah-Life-ho-toh-aisi

    ردحذف
  22. انا احب افلام هنديه

    ردحذف
  23. ممكن نشاهد افلام هندية قديمة ابيض واسود مدبلجة بالمصرى من فضلكم (جنة)

    ردحذف
  24. روععه جداً

    ردحذف
  25. افلام هندية يعني افلام جميلة بس ممكن نشا هد الجديد

    ردحذف

جميع الحقوق محفوظة © 2015. : مدونة البرامج العامة